بانر

الفرق بين عمرو دياب وتامر حسنى

اولا انا مش محتاج اتكلم عن عمرو لان لو اتكلمت طول عمري مش هقدر احصي انجازاته 3ميوزك اوردس
احسن مغنى فى مصر 2006
جايزة ل ايمن بهجت قمر مؤلف اغنية الليلادى احسن اغنية عربية
2007
اعلى نسبة مبيعات 1998
2002
2004
2005
2007
اخر البوماتة يعنى
اول واكتر مغنى اخد جوايز ميوزك اوردس
احسن كليب
ولا على بالة
2002
نقول اية 2007
كانوا توب الكليبات على كل البرامج
وبعدين تامر بيقلد عمرو في كل حاجة
عمرو يجيب هامر تامر يجيب هامر
عمرو يحلق على الزيرو تامر يحلق على الزيرو
عمرو يلبس نظارة ريبان تامر يلبس نظارة ريبان

انا متاكد ان تامر حسنى اول ما يخلف هيسمى كنزى وجانا وعبد الله وهيدور على وحدة يجوزها وبعد كدة يطلقها زى عمرو بلظبط وبعدين في فرق في الاغاني واضح جدا
دا تامر لية اغانى حتى غريبة اوى
1/وحيات امى منا سايبك
2/نيمت العجلة
3/واحد اتنين تلاتة
شوفوا الفرق دا
عمرو دياب
خليك معايا
انا عايش
قصاد عينى
يا حبيبى لا
قلت اية
اغيب اغيب
ايوة انا عارف
ولا على بالة
قدام عيونك
قالى الوداع

على فكرة عمرو دياب عمرة ما اتسجن
مش زى تامر يسجن بسبب هروبة من الجيش والتزوير
ويطلع يغنى مصر حبيبتى
منافق طبعا
هوا دا الفرق بين الميجا ستارالى بيغنى من
26سنة
ملك كل الاجيال
وتامر حسنى الى بيغنى من6سنين ملك الجيل
وفى صدفة غريبة اوى فى اخر تلت البومات لعمرو دياب باغنية كمل كلامك
اغنية كمل كلامك بتقول
كمل كلامك الليلادى معاك انا


كمل كلامك البوم 2005
الليلادى 2007
معاك انا 2009