بانر

كلمات اغنية اول مرة غناء دنيا سمير غانم و محمد حماقى

اغنية اول مرة
غناء : دنيا سمير غانم ومحمد حماقى
فكرة: هشام جمال
كلمات: أمير طعيمه 
الحان: هشام جمال 
توزيع: مادي 
مكساج و تسجيل: خالد سند
ادارة انتاج: رامز سليمان
انتاج: روزناما ريكوردز وبروموميديا
من مسلسل لهفه

كلمات اغنية اول مرة 

( دنيا سمير غانم )
قبل ما اشوفك يوم قدامى

كانت الدنيا بتيجى عليا وتكسر نفسى

كان فى بينى وبين احلامى مليون

سد بيفصل بينا وحاجز نفسي


( محمد حماقى )
من اللحظة دى بقيتي معايا

وانا مش هقبل اشوفك خايفه

والجاى فى حياتك ويايا

فى حاجات تانية اكيد مختلفة

( دنيا سمير غانم )
انت الضحكة الحلوة فى دنيا

مبتضحكليش غير بالصدفة

لو حسيت بالبرد فى ثانية

لما عنيك تحضنى انا بدفى

( محمد حماقى )
لو نجمة بعيدة هجبهالك

هتكون بين ايدك فى ثوانى

احلمى باللى هيجي فى بالك

 عالم قلبك دة عالم تانى

( دنيا سمير غانم & محمد حماقى )
اول مره بشوف الدنيا مليون لون

لهفة وحب وشوق وسعادة امل وجنون

ده الحب الى انا قلبي سنين كان مستنية

( دنيا سمير غانم )
انا مش خايفة 

( محمد حماقى )
وانا مش خايف

( دنيا سمير غانم & محمد حماقى ) 
 وهنخاف لية


اول مرة بشوف الدنيا مليون لون

لهفة وحب وشوق وسعادة امل وجنون