بانر

كلمات اغنية عايشه على اللى فات غناء اصالة من البوم 60 دقيقة حياه

عايشه على اللى فات
كلمات: مصطفى حسن
لحن: سامح كريم
توزيع: عبد الوهاب الرافعي
تسجيل ومكساج: هاني محروس
تم التسجيل: بإستوديو M.S
صولو كمنجة: محمد مدحت
أوكرديون: وائل نجار
جيتار: مصطفى أصلان 

كلمات الاغنية

عارفين في بعده عني ناقصني ايه وايه
مش لاقيه حد زيه اهتم بعده بيه
جربت الف حاجة وبعد كل حاجة الاقي نفسي برضه بحن ليه

عارفين في بعده عني ناقصني ايه وايه
مش لاقيه حد زيه اهتم بعده بيه
جربت الف حاجة وبعد كل حاجة الاقي نفسي برضه بحن ليه

احلف بايه من بعده عايشه علي اللي فات
وكل يوم نا بتفكرله كتير حاجات
واتوه واسرح ببالي واما اقعد ويا حالي
اعيد كلامه مع نفسي بالساعات

احلف بايه من بعده عايشه علي اللي فات
وكل يوم نا بتفكرله كتير حاجات
واتوه واسرح ببالي واما اقعد ويا حالي
اعيد كلامه مع نفسي بالساعات

عدي اللي عدي برضه لسه منسيتوش
بشوف ملامحه ليه انا في كل الوشوش
بسال عليه هنا وهنا ومبلقهوش
معقول خلاص نسيني
معقول مبوحشوش

عدي اللي عدي برضه لسه منسيتوش
بشوف ملامحه ليه انا في كل الوشوش
بسال عليه هنا وهنا ومبلقهوش
معقول خلاص نسيني
معقول مبوحشوش

احلف بايه من بعده عايشه علي اللي فات
وكل يوم نا بتفكرله كتير حاجات
واتوه واسرح ببالي واما اقعد ويا حالي
اعيد كلامه مع نفسي بالساعات

احلف بايه من بعده عايشه علي اللي فات
وكل يوم نا بتفكرله كتير حاجات
واتوه واسرح ببالي واما اقعد ويا حالي
اعيد كلامه مع نفسي بالساعات