بانر

كلمات اغنية امبليه غناء سعيد الهوا

انا اسمى سعيد الهوا...من اسكندرية...من كوم الدكة
و لية خالة قى الحضره الابلية "طب وانا مالى؟؟؟؟"
وانا قاعد كدة عالقهوة لا بيا ولا عليا

انا اسمى سعيد الهوا...من اسكندرية...من كوم الدكة
و لية خالة قى الحضره الابلية 
وانا قاعد كدة عالقهوة لا بيا ولا عليا
جانى واد صغير قاللى يا هوا...قلتله : عنين الهوا ياض "يا سلام على الدقة فى الوصف"
قاللى الظظّ حيضربك
ظاظا ده فتوة زيي... بس صغير شوية

انا خدت الموُتسكل بتاعى
و عملت واحد امباليه...ادانى اتنين فرقعة بالشووووكمان ورا "الجملة دى تكفى لتدمير اى حد"
و رحت رايح عالقهوة الى قاعد عليها ظاظا
اول بطرمان بضربه... (بطرمان ايه؟؟؟ حد عارف؟ ) ضيع ستة... ما علينا مالستة دول
تانى بطرمان بضربه...مجاش فى حد خالص
غير صاحب القهوة... انا صعب عليا كتير... صاحب القهوة "كنت بحتضر من كتر الازبهلال"
ظاظا جىَ انا فجيبى الغدارة رحت فاتحها ... "الغدارة = المطوة "شكر خاص للضفضع كرم"
قاللى عيب يا هوا... داحنا فتوات زى بعض يا هوا... وحنخسر بعض يا هوا 
انا اعمل ايه انا حالف طالما الغدارة اتفتحت ماتتقفلش الا اما تتزفر
زفرتها بكعب رجلى "ازاى طيب؟؟؟ " افلتها حطيتها فجيبى
كل دة و خطيبتى بصة عليا من فوق "آه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ...ايه علاقة ام ده بده"
عملتلها كدة راحت نازلة "عملها ازاى يعنى... بلاش اقول انا قلت ايه"
خدتها برضه ورايا علموتسكل... عملت واحد امباليه !!!
ادانى اتنين فرقعة بالشووووكمان ورا
وانا ماشى تروح فين يا هوا تيجى منين يا هوا... قلت اواريها لأمى
امى شافتها ... قالت مش عيب عليك يا هوا
قولتيلها عيب يامَا... عيب يامَا
دانا ابنك حبيبك......