بانر

كلمات اغنية انا اصلا جن ل محمد رمضان من فيلم قلب الاسد

كلمات اغنية انا اصلا جن ل محمد رمضان من فيلم قلب الاسد 

اسمع ركز صحصح لياا ..
حضر قلمك مع كراستك ..
اسمع منى هقول اغنيه ..

تاخد الدرس تروح مدرستك ..
تاخد الدرس تروح مدرستك ..

و عملنا البحر طحينة و كتبنا عليه اسامينا
من فوق الموج عدينا ولا حاجه تأثر فينا

ورينتا عينينا اللى ما يتشفش ولا حد بيلعب بينا
و سمعنا علينا اللى مايتقالش
و هقولك حزر فزر اسرح بس اوعى تفكر
انا جاى الليله متنكر هتشوفنى تقف متكدر
بكلمه منى ههج على ضرب بورسعيد
بكلمه منى ههج على ضرب بورسعيد

سامع ركبك بتخبط
مهزوز مرعوب متلغبط
سامع ركبك بتخبط
مهزوز مرعوب متلغبط

اديك شنكل حراميا
من غير ما تشوف رجليا
اديك شنكل حراميا
من غير ما تشوف رجليا

هديك كشاف على العين
هتشوف الحاجة اتنين
هديك كشاف على العين
هتشوف الحاجة اتنين

انا عايزك يطمر فيك
انا عايزك يطمر فيك

اديك ف السقف تمحر ..
اديك ف الارض تفحر ..

اديك ف السقف تمحر ..
اديك ف الارض تفحر ..


اديك ف الجركن تركن ..

اديك ف الحاره سجاره ..
اديك تلبس نظاره ..
اديك ف الحاره سجاره ..
اديك تلبس نظاره ..

اديك فى الكازلك سيف
اديك على قد الكيف
اديك فى الكازلك سيف
اديك على قد الكيف

اديك و ترد عليا
بس اوعى تبجح فيا
اديك و ترد عليا
بس اوعى تبجح فيا

اديك من فضلك هذا
اديك و تقولى لماذا
اديك من فضلك هذا
اديك و تقولى لماذا
اديك و تقولى مفيش
اديك متعصبنيش
اديك و تقولى مفيش
اديك متعصبنيش

اديك و تقولى سهوله
شكلك لسه فى سنة اول

اديك درسين فى السكه
اديك ترسم على الديكه
اديك درسين فى السكه
اديك ترسم على الديكه

اسمع منى يا اموور
مش عايزك واد فارفور
اسمع منى يا اموور
مش عايزك واد فارفور

اسمع منى يابن عمى
مش عايزك شايل منى
اسمع منى يابن عمى
مش عايزك شايل منى

اديك الصح فى وشك اديك
ولا عمري هغشك
اديك الصح فى وشك اديك
ولا عمري هغشك

....

اديك بس اوعى تخون
انا عايزك عم الكون

اديك بس اوعى تخون
انا عايزك عم الكون

اديك تتعلم منى
اديك بس افهم منى
اديك تتعلم منى
اديك بس افهم منى
اديك بس اوعى تهيص
انا شايفك عيل سيس
اديك بس اوعى تهيص
انا شايفك عيل سيس

اديك و بكل مرونه 
خليك ياض فى البلكونه
اديك و بكل مرونه خليك
ياض فى البلكونه

اديك فى وسط الشارع
اديك ما انا اصلا بارع

اديك فى وسط الشارع
اديك ما انا اصلا بارع

هاديك على الفضائيات
اديك ما كفايه عياط
هاديك على الفضائيات
اديك ما كفايه عياط

احلى حاجه فى الدنيا الصحبه الجميله
كلمه لكل الخنافس ليلتكو بتشكل

ليلتكو بتشكل
ليلتكو بتشكل