بانر

كلمات اغنية مبسوط في مكانك لمحمود العسيلى من البوم دنيا جديده 2012


كلمات اغنية مبسوط في مكانك لمحمود العسيلى من البوم دنيا جديده 2012 

عرفتك وانا لسه صغير
ومكنش فى بالى ان العمر قصير

دا انت عارفنى اكتر ما اهلى عارفنى
ومهما اتجنن كنت انت اللى فاهمنى

وغريبه الدنيا وهى من غيرك
بس انا عارف ان هو دا الخير

وجديدة يا صاحبى الدنيا من غيرك
انا عارف انك فى مكان احلى بكتير

بس انا هلف العالم كله عشانك
وهجرب كل حاجة حلوة بدالك

وهصلى وفى كل ثانية هدعيلك
ان ربنا يخليك مبسوط فى مكانك

وبذكرياتك وبنورك في قلبي
هتحضر فرحي وترقص جنبي

وابني هيكون اسمه على اسمك
هيعرف صورتك ويحفظ قصصك

ياما سهرنا وياما فرحنا
وواسينا بعض لما اتجرحنا

بيرن في ودني حكك وصوتك
مش قادر حتى امسح تليفونك

وياما هربنا وبعربيتك سافرنا
وياما في كلام الكوره اتخانقنا

دلوقتي انا مجروح بخسارتك
ملحقتش اقولك اني قدرتك

بس انا الف العالم كله علشانك
واجرب كل حاجه حلوه بدالك

واصليلك وفي كل ثانية ادعيلك
ان ربنا يخليك مبسوط في مكانك

وبذكرياتك وبنورك في قلبي
هتحضر فرحي وترقص جنبي

وابني هيكون اسمه على اسمك
هيعرف صورتك ويحفظ قصصك

مبسوط في مكانك..
مبسوط في مكانك..