بانر

كلمات اغنية تتر مسلسل كيد النسا الجزء الثانى


بيب بيب يا كيداهم

يا كيداهن يا كيداهم

يا تعباهن و فرساهم

يا جامده موت يا فرسه يا حوت 

يا غيظاهن و غايظاهم

يا جايبه الرعب للستات 

انت المخ و العضلات

الله الله الله الله

وياختي اسما لله

الله الله الله الله 

انا كيداهم و الاجر علي الله

دانا بهز الدنيا برجلي

واللي بس تبص لرجلي

انا هظبطها ظبطه تمام

دانا اجبها لو هي نايمه في بيتها

واغزها و اغز اللي جبتها

ده انا ______ في الإجرام

انا هربانه مني و ضايعه 

و أسد قصاد اتخن صايعه 

مفيش غير كيداهم واحده

واللي شوشو يلعب في دماغها

اروح ضرباها علي دماغها

واخليها تمشي علي الواحده

و التعوير في الوش مفيهاش معلش

...

ما تكشكشيها شويه بقي و تهدي اللعب علياا !!
ما تكشكشيها شويه بقي و تهدي اللعب علياا !!

بدي اقللك شي بقي يا كبه

انا يا حياتي مبتهددش

ده انت تصيري مودرن و خفه

خلي اعصابك استرتش

الله الله الله الله
وياختي اسمالله

الله الله الله الله

انا كيداهم و الاجر علي الله

عايزه تهفي مني الراجل يا ___ أمك

انا بميت راجل

اخليكي من البصه تكشي

اما بتنرفز و اتهور

بقل في ادبي و بعور

اي حد بقابلوا في وشي

استوب استوب اهدي عليا

هو انا مش واقف يا وليه

اوعي تفتكريني ضعيق

دنا متوحش و شرس جداا

وكلمتي بقي زي السيف

يعني لا يمكن تنزل ابداااا