بانر

كلمات اغنية سكك البنات لنانسى عجرم من تتر مسلسل حكايات بنات 2012


كلمات اغنية سكك البنات لنانسى عجرم

سكك البنات يجى مت سكه
يجي بالاصول يلاقينى فكه
آنآ مسسعدوش لو شيل منو
ولا ارحمووو لو في ششكه
سكك البنات يجى مت سسكه
يجي بالاصول يلاقينى فكه
آنآ مسسعدوش لو شيل منو
ولا ارحمو لو في شكه
سكك البنات ايه ميت سكه
يجيب الاصول يلائيني فكه
اجي بالحنيه انا انا
بورده وبهديه انا انا
بآهتمآمو فيه اناا انا
لوحدي انا بالذات

اجي بالحنيه انا انا
بورده وبهديه انا انا
بآهتمآمو فيه اناا انا
لوحدي انا بالذات
سكك البنات يجى مت سكه
يجي بالاصول يلاقينى فكه
آنآ مسسعدوش لو شيل منو
ولا ارحمو لو في شكه
عارف البنات ايه يجننها
طول اليومين ابعد عنها
معظمكوا صنف عينيه فرغه
وهى واحد مالى عينها
عارف البنات ايه يجننها
طول اليومين ابعد عنها
معظمكوا صنف عينيه فرغه
وهى واحد مالى عينها
اجي بالحنيه انا انا
بورده وبهديه انا انا

بآهتمآمو فيه اناا انا
لوحدي انا بالذات
اجي بالحنيه انا انا
بورده وبهديه انا انا
بآهتمآمو فيه اناا انا
لوحدي انا بالذات