بانر

كلمات اغنية رنه خلخالى

كلمات اغنية رنة خلخالي
 غناء
 قمر اللبنانية كريم محمود عبد العزيز محمد رمضان-سعد الصغير


كلمات اغنية رنة خلخالى

رنة خلخالى يامه رنه خلخالى

وانا ماشيه ماشيه يامه بتميل راسى

والكل قال اسم الله اسم الله اسم الله

حتى العازول القاسى القاسى يا امه

يا صباح التفاح اشرلى وانا ارتاح

يا صباح التفاح اشرلى وانا ارتاح

ياواد اسكت ماتنطقشى ياواد وسع علشان امشى

ياواد اسكت ماتنطقشى ياواد وسع علشان امشى

وسع علشان امشى على عينى على رمشى

رنة خلخالى يامه رنه خلخالى

وانا ماشيه ماشيه يامه بتميل راسى

طب انا بقى قديكى ومش طالب بمن معاليكى غير بصه

وقولاى لقلبك هذا يا استاذه يدينى فى الشوق حصه

هقول لابوى وهقول لاخوى

هقول لابوى وهقول لاخوى

اللى يبص عليا بصه تبقى ليلته وه وه يابوى

رنة خلخالى يامه رنه خلخالى

وانا ماشيه ماشيه يامه بتميل راسى

يسعد مساكى والنبى بقى مسى

يسعد مساكى والنبى بقى حسى

مش هرد عليك

طب صبحة بقى وحنى عليا ارمى السلام وانتى معديه

اتلم لاوريك

بيتك بيتك بقى على جوه انت وهو وهو وهو

بيتك بيتك بقى على جوه انت وهو وهو وهو

مابحبش يبقالى شريك

رنة خلخالى يامه رنه خلخالى

وانا ماشيه ماشيه يامه بتميل راسى

والكل قال اسم الله اسم الله اسم الله

حتى العازول القاسى القاسى يا امه