الثلاثاء، 13 مارس، 2012

البطاقة الشخصية ومعلومات عن كريم بطل مسلسل فاطمة




كريم اسمه الحقيقي انجين♥♥♥ ,عمره 29 سنة ♥♥♥,ممثل ومغني♥♥♥,والأهم انه غير متزوج ♥♥♥


هناك 41 تعليقًا :

غير معرف يقول...

اهم حاجه غير متزوج
المصريات كلهم يستعدوا فى عريس لفطه اهو

غير معرف يقول...

ونااااااااااااااسه مو متزوج

Entrümpelung يقول...

يعنى كل معجبااااااااااته هيجوزو يعنى ؟؟!!

غير معرف يقول...

ممثل قوى وصوتة حلو واحساسة جميل ورومانسي جدا

غير معرف يقول...

اكيد هتجوزة بس لو اديته فرصة انه يشوفني والله يتجنن من جمالي

اسمي احلام

غير معرف يقول...

والله والله انا حلوه جدا و دلوعه جدا و متاكده انه هيعجب بيا من اول نظره

علي فكره

اسمي احلام

غير معرف يقول...

كريم ممثل جميل جدا و وسيم في نفس الوقت وأنا قد أحببت طريقته في الغناءو الثمتيل أيضا وأعتبره فارس أحلامي

غير معرف يقول...

ههههههههههههه انا متجوزة بس مستعدة اطلق يعني مفيش مانع بس انت توافق يا جميييييييييل

غير معرف يقول...

انا كتير مجنونة باانجين وكتير بحبه موت
i love u karim

ُُEmy يقول...

انا بجد بتمنه اكون معاه في اي مكان وفي اي وقت انا بموت في انجين مووووووووووووووووووووت

غير معرف يقول...

اناصديقتي واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااايد تمووووووووووووووووووت في كريم

غير معرف يقول...

ana begad bmooot feh kont b7b mohaned laken now b7b krem w bas

غير معرف يقول...

انا معجبة كتير باكريم وبحبووووووو كتير كمان

غير معرف يقول...

انا بحببببببببببببببببببببك كتيييييييييييييييييير

غير معرف يقول...

ايه يعنى ماهو متجوز فاطمه

غير معرف يقول...

ya gma3a morad s7bo agmal mno bekteeeeeeeeeeeeer

غير معرف يقول...

شو هذااا الكلام عيييييييييييييييب خلو الريال في حاله .

غير معرف يقول...

انا مستعددددددددددددددددددددة ادفع اي شي علشانوه يقبل فيني وترى على فكرة انا حلوة شقرة وشعري مو مرة طويل وبشرتي بيضة وعيني خضراء ترى والله مااكذب بجد وانا اموت فيه موووووووووووووووووووووووووووووووووت واحبه مووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووت بس ياليت يشوفني من انه مستحيل يشوفني ترى راح ابكيعلى حظي التعيس

غير معرف يقول...

الله على حبك انت

غير معرف يقول...

كريم اصدى انجين ممسل غلب هازل واسمر وعلى ومهند كريم امور جدا وهوا صديق لى على ال .............مش هقدر اقول بس كريم امو رائع وجميل جدا جدا ومز موت

غير معرف يقول...

كريم انا بموت فية لدرجة ان خطيبى اطغاظ منة يا جماعة انا بموت فى كريم وفسخت خطبتى وبصلى وادعى انى اتجوز واحد شبهك يا كريم واتمنى ان تقرء هذا الكلام

غير معرف يقول...

انا نسخه من كريم...من الرياض..يعنى كريم السعودي.
..اتصلى قبل انتهاء الكميه.
loveitweti@live.com

غير معرف يقول...

عشان ما تقولو على كذاب..انا اقصر منه شويتين..وكرشى اكبر منه حبيتين..وعيونى اصغر من عينونه حبتين..وشعري اصلع منه حبتين...
يعنى مش نسخه ميه ميه..ممكن 99%

غير معرف يقول...

اه الناس دي... عمال يتدحدح..ويتسحسح بكلامه زى متول ست عاوزه تولد..دى حتى مناخيروه عماله زي طرم البتوكاز..اهيه..ال مش متقوز ال.
loveitweti@live.com

غير معرف يقول...

انا جميلة اوى ونفسى اشوف كريم وينزل مصر ومتاكد انى كريم زاى العسل كافية انو رمانسى

غير معرف يقول...

نفسى بس اشوفو وينزل الاسماعلية عليشان كريم جمهورة بيحبو ونفسة يشفو اوى وانا من ضمنهم

غير معرف يقول...

مافي داعي للكلام الفاضي والاوهام

غير معرف يقول...

الصراحة وايد رووووووعة وخاصة تسريحة شعرة وجماله .الله يرزقك ب بنت الحلال والذرية الصالحة.

غير معرف يقول...

انا بموت فى كريم

غير معرف يقول...

أكرهــــــــــــك يا كريم الخرا ..

غير معرف يقول...

3:)

غير معرف يقول...

ياريت تنزل الاسكندرية ياكيمو

غير معرف يقول...

ايه التعليقات السخيفة دى يعنى كل وحدة عايزة تتجوز كريم وايه الى لو شافنى هيعجب بيه باطلو هذا التخلف وكمان فى احلى واجمل منه بكثير

غير معرف يقول...

ممكن تريحو نفسكو كريم متجوز اخويا فى تركيا وقا لى انه متجوز وعنده ولداين

غير معرف يقول...

انا هاد اشي طلعليا فراسي واشكاين شي جديد من غير الحب و شكرا

غير معرف يقول...

ياجماعه كيمو ده برنس ويلزمه برنسيسه زيه واكيد مش واحده منكم وبعدين هو متجوز وكمان عنده طفلين ادعولو ربنا يحميه ويكفيه شر عينكوا

غير معرف يقول...

انا بموت فيه وجاهزة للزواج منه فورا ارجوه انا مجنونة بيه



غير معرف يقول...

lممكن اكلمه ويكلمنى ويا ريت تنزل الغربية

امل يقول...

كريم انا كتير بحبك بسمع مسلسلك وعندى كتير صور ليك حتى الايميلات بتاعتى كلها عيها صورتك

سمر احمد الغامدي الغامدي يقول...

انا احب كريم

غير معرف يقول...

يا جماعه عيب وحرام الكلام دا هذا اكبر خطيئه ومنكر وتذكروا انا سيدنا يوسف ومحمد اجمل منه وجميع الانبياء اجمال والله سبحانه وتعالى هو الذى خلقهم وخلقه فهو اجمل بكتيييييييييييييييييييييير حرام بجد هذا الكلام

إرسال تعليق

Google