بانر

تعليقات كوميدية على احتجاز توفيق عكاشة فى بلقاس بالدقهلية

اثار خبر نشر بالامس حول احتجار توفيق عكاشة في بلقاس بالدقهلية في مؤتمر انتخابي العديد من تعليقات زوار الشبكات الاجتماعية وخاصة الفيس بوك وتويتر رصدنا جزء كبير منها واليكم نعرضها :

- ملك ملوك العباسية وقائد ثورة الفاتح من نوفمبر.. محتجز داخل أحد المنازل بمدينة بلقاس وتجمع للأهالي تطالب بتسلّمه

- انا فاتح علي قناة الفراعين يارب يشغلوا بقا قرآن

- الغازية لازم تنزل الغازية لازم ترحل

- تبقة رجالة لو خلصتة علية

- اراهن هايقولك دول ماسونيين و 6 ابريل فرع المنصورة هما اللى وراء اللى بيحصل ده .... ده عوكش وانا عارفه

- اقسم بالله انا اعلم ان نهايته سوف تكون كنهاية القذافى

- يا رب ما تكون نهايته زي نهاية ملك ملوك أفريقيا (ركلاً بالنعال ) ............ بعد كده الواحد مش هيلاقي حد يضحك عليه ......... القذافي و عكاشة يروحوا في سنة واحدة ............ رحمتك يا رب

- متخيل منظره و هو مستخبي و بيبص من الشباك و يصرخ "كااااااااااااااك، كاااااااااك".

- لولولولولولولولولولييييييي​ييييييييييييي, بركة ان ربنا وراني فيك يوم يا موكووووووووووس يابن الهبلة....... اوعوا تسيبوه يا عيال, ركبوه عالحمار بالعكس و اعملوا له زفة تليق بيه ههههههههههههههههههه

- اها عندنا انا شوفته وضربو عليه نار انا فرحت فيه والله رمز دكر البط ده ههههههههههه

- اى واحد هيلمس عكاشة انا هخلص عليه امال هنضحك على مين مش كفاية القذافى

- خيانه حقيقيه محاوله دنيئه من اعداء الوطن فى اجهاض ثورة التصحيح وقائد العباسيه والفاتح من ديسمبرقاهر الماسونيه الاول دكتور توفيق عكاشه

- شوية وقناة الفراعين تنزل خبر "كوماندوز ماسوني" يحاصر قائد ثورة التصحيح في بلقاس ويتصلو بعكاشة يقولهم "يردونني اسيراً او طريداً او قتيلاً وانا اقول بل شهيداًَ شهيداً شهيداً"

- الماسونيين و العملاء عكشوني الحقني يامشير

- مكنشي يومك يا عكوشتى يا رمز البطه

- فيه جموع من شعب العباسيه واحد رايحين يحرروا المخطوف

- عوكشوا فى المصيده

- شوية وقناة الفراعين تنزل خبر "كوماندوز ماسوني" يحاصر قائد ثورة التصحيح في بلقاس ويتصلو بعكاشة يقولهم "يردونني اسيراً او طريداً او قتيلاً وانا اقول بل شهيداًَ شهيداً شهيداً"

-ههههههههههههههههههههههههه​هه مين اللى هيزغط البط

-اهالى بلقاس هيزغطوا عكشه ٣٠٠ قرص جله و ٥٠٠ حزمه جرجير لغاية ما يشبع

-يا قوم المنصورة ،يبدو أن عكاشة قد تم عكشه، و جاري عمل الصح معاه في بلقاس،أسمع احلى سلام للبلاقسة

-عاجل : وصول مسيرة البط و الهتاف الآن ، يا عكاشة يا مظبتنا من بعدك مين هيزغتنا

-قمة الكوميديا ﻫﻲ ﺃﻥ ﻋﻜﺎﺷﺔ ﻛﺎﻥ ﻣﺤﺒﻮﺳﺎ ﻓﻲ ﻣﻨﺰﻝ ﺍﻟﺤﺎﺝ ﻃﻪ ﺃﻛﺒﺮ ﺗﺎﺟﺮ ﺩﻭﺍﺟﻦ ﻓﻲ ﺑﻠﻘﺎﺱ.

-انباء عن توجه قوات خاصة من الصاعقة لتحرير عكاشة في بلقاس..رمزها (3بطات)... و قوات الصاعقة بتهتف ومسموع

صدي صوت..صاعكاك..كاك..كاك. ولكن يبقي يوم الافراج عن عكاشة هو يوم 13-13-2013.

-خبر عاجل.. قامت الشرطه بتحرير عوكشه من ايدي الجماهير التي ارادت الفتك به والاعتداء عليه وفي حوار مع عوكشه بعد ماتهري ضرب قال "انا كعكاشه انبسطت"

-رسالة من باسم يوسف لأهالي المنصورة على تويتر "سيبوه ده بتاعي أنا"

-عكاشة مزنوق فى العشة واهالى بلقاس حالفين يزغطوه )

-ياجماعه من مصادري الخاصه مش هيسيبوه غير اما يقولهم ربطة الجرجير فيها كام عود .....

-المنصورة طلعت كلها ماسونيين.. يا عكاشة سير سير إحنا وراك بالمواسير