بانر

كلمات اغنيه يوم ما اتقابلنا عمرو دياب


يوم ما اتقابلنا اليوم دا هفضل مش ناسيه

انا انكتبلي احلي قصه حب فيه

اول مشاعر حلوه قلبي حساها

و لهفتي اللي معااه دا قبلك بعدهاا

انا بوعدك الليله دي هفضل معااااك

و هعمل اللي يريحك و هخااف علييك

انا بوعدك يا حبيبي يا اجمل ملاك

لو عوزت نجمه من السما هجبها لييييك

...............


كلمه بحبك اللي في عينيك قولتها و فرحه اللي استني يسمع ردهاا

انا حتي فاكر اتاقبلنا ازاي و فين

و اول كلمه ما بينا و سلام العينين

انا بوعدك

الليله دي هفضل معاااك


و هعمل اللي يريحك و هخاف عليك


انا بوعدك


يا حبيبي يا اجمل ملاااك لو عوزت نجمه من السما هجبها لييييك

....................

............

...............................


انا بوعدك

الليله دي هفضل معاااك


و هعمل اللي يريحك و هخاف عليك


انا بوعدك


يا حبيبي يا اجمل ملاااك لو عوزت نجمه من السما هجبها لييييك