بانر

كلمات اغنية كل ما اقرب ل ساندى

كلمات
اغنية كل ما اقرب
ل
ساندى

أنا أنا كل ما اقرب تبعد ليه كده مني بتهرب ليه دانا
دانا عشقاك ما تجرب ليه بقى كده مالك مستغرب قول فيه ايه ؟

ده أنا كل ما اقرب تبعد ليه كده مني بتهرب ليه دانا
دانا عشقاك ما تجرب ليه بقى كده مالك مستغرب قول فيه ايه ؟

قلبي قلبي مولع منك نار و انت بتدلع ناقصه هزار
ما تقرب مني وحن يا واد حبيبى لأ كده لأ انا بقولك لأ

اربت اتجنن و انت مفيش علشان بتجنن كده ما تجيش
قولي يا مغلبنى اعمل ايه انا قلبى وانت لأ مالكش ابدا حق

انا قلبى السهران مشتاق حيران م الهوى تعبان عمال يناديك
ما تحن عليه سيدى قرب ليه ده بقاله زمان عمال يناديك

قلبى السهران مشتاق حيران م الهوى تعبان عمال يناديك
ما تحن عليه سيدى قرب ليه ده بقاله زمان عمال و انا

انا قلبى مولع منك نار و انت بتدلع ناقصه هزار
ما تقرب مني وحن يا واد حبيبى لأ كده لأ انا بقولك لأ

اربت اتجنن و انت مفيش علشان با اتجنن كده ما تجيش
قولي يا مغلبنى اعمل ايه انا قلبى دق وانت لأ مالكش ابدا حق

منك نار ناقصة هزار
قلبي قلبي مولع