بانر

كلمات اغنية زملكاوى انا ل عزيز الشافعى


قلبي الزمالك جوة قلبي
اه بقولها ومش بخبي
هو ده الحب اللى انا أتربيت علية

أنسوا انى ابعد عنوا أنسوا
لو تشوفوة لو تحسوا
الزمالك غالى عندى قد اية

الفانلة البيضا بخطين حمر انا هفضل أحبها طول العمر
انا هفضل أحبها طول العمر
زملكاوى انا

الفانلة البيضا بخطين حمر انا هفضل أحبها طول العمر
انا هفضل أحبها طول العمر
زملكاوى انا

عمرى .. الزمالك حب عمرى
مش هشجع غيرة عمرى
مش هيمشي لوحده ابدا مهما كان

يحصل .. مهما يحصل مش هسيبة
حد ينسي يا ناس حبيبوا
ده اللى بيني وبينة عشرة من زمان

الفانلة البيضا بخطين حمر انا هفضل أحبها طول العمر
انا هفضل أحبها طول العمر
زملكاوى انا

الفانلة البيضا بخطين حمر انا هفضل أحبها طول العمر
انا هفضل أحبها طول العمر
زملكاوى انا

الفانلة البيضا
انا هفضل احبها

الفانلة البيضا
زملكاوى انا

الفانلة البيضا بخطين حمر انا هفضل أحبها طول العمر
انا هفضل أحبها طول العمر
زملكاوى انا

الفانلة البيضا بخطين حمر انا هفضل أحبها طول العمر
انا هفضل أحبها طول العمر
زملكاوى انا