بانر

كلمات اغانى اعلان بيبسى لدنيا سمير غانم

كلمات الاغنية الاولى
بيبسي بيبسي بيبسي

و ياريتها كانت ليادي لحاجه انسانيه قولولي فين مستخبيه ؟؟

اهيه !!

انا اللي هاخدها لأ انا اللي شوفتاها لأ دي اصلا عشاااني


استنو انا اللي هحكم بينكم و هقول مين تستاهلها


كلمات اغنية التعليم

انا بدي دروس فالثانويه

تاريخ جغرافيا و تربيه

قولت فاهمين كلو فاهم ماعدا واحد مش فاهم

مش فاهم ؟؟؟

ملحقشي البيبسي امبااارح .......قاعد طول اليوم سارح


عايزالو بيبسي من الثلاجه.......... يمكن يرضي يفهم حاجه

فاهمين............................... ولا مش فاهمين

كلمات اغنية الرياضة

بنلعب كوره بعد الفطار................ ملعب في نادي شبه منه ....................قولنا للجنايني يروح يصلحه


رد قال البيبسي مين اللي خلصه...........حران مرهض مش مستحمل.... لو كان في بيبسي كان هيكمل


لازم نجيبله البيبسي بسرعه............................................. ......عشان نصلحه قبل ماتش الجمعه


موافقين ولا ااايه


كلمات اغنية البس

أنا بقي دلوعه بابي ........كل سنه بغير دولابي

بحب دايما البس فستاني............................. واجيب هديه زي اى حد تاني

بابي بابي عايز بيبسي من التلاجه............. و يديني كريدت كارد اجيب كل حاجه

من غير البيبسي مش هعرف اشتري لبسي .......................... ولا هعرف اظبط لوكي


اوكي ولا one more time ؟؟