بانر

التجربه الاول

مـكنتش اعرف من الاول انك مش بتحبيني كنت بحاول اقصر المسافه بينك وبين
حبيتك من زمان من حتي مااعرف من بين كل البنات كنت دايما بستلطفك
كانت اهم حاجة عندي اني اشوفك كل يوم حبك كان بحر كبير مكنتش بزهق من العوم
انا مهتميتش الاول بالموضوع لكن لقيته زاد اكتشفت اللى انا فيه لما جه وقت البعاد
كنت فاهم ان الحب دة مجرد اشتغاله وان اعجابي واقتناعي دي حاجات مالهاش دلاله
لقيتك واخداني شاداني من كل كياني حسستيني ان الحياة معاكي ليها شكل تاني
نصيحه لاي شاب غيري مر بتجربه اللى تحبك بجد بجد اوعي تنفض لها
لو بتحب واحدة غيرها انت اصلا مش فى قلبها لما تشوف ازاي حب اللى بتحبك هتحبها
اوقات كتير كنت المح لها من بين كلامي مش عارف واخدة بالها ولا مش حاسه بالامي
احترت كتير اروح اكلمها ولا مش لازم دلوقت او طب قدام شويه لما اعصابي تهدا اكون روقت
لكن حكيت كل اللى حسيت بيه من يوم ماشفتها من يوم ما قلبي قال انا اتغيرت لما عرفتها
ملقتش منها رد مقنع او اجابه على السؤال بلمت سكت ملقتش اي حاجة تتقال
قلت اراجع نفسي جايز اخرج من اوهامي جايز افهم ان دة مكنش حلم من احلامي
كانت صدمه عنيفه صدمه كسرت ضلوعي ازاي ابان قدامي جامد وانا غرقان فى دموعي
نصيحه لاي شاب غيري مر بتجربه اللى تحبك بجد بجد اوعي تنفض لها
لو بتحب واحدة غيرها انت اصلا مش فى قلبها لما تشوف ازاي حب اللى بتحبك هتحبها
صدمتي فى الحب الاول فلسفتها فى الظلم اللى هتحس بيه اي واحدة احبها بعد الحلم
اللى مكانش مكتوب انه يتحقق او يتصدق على طول هفضل مفتكرة لا يمكن منه هفلق
التجربه الاولي دي علمتني حاجات كتير علمتني افكر الف مرة قبل التقرير
التجربه الاول دي تجربه تحديد المصير اوصل اللى انا عاوزو او هتجنين من التفكير
كانت اول مرة فى حياتي اغلط فى قرايهه انسان اوههام كانت واخداني احلام كانت شاداني
نحسساني بالحياة اللى رجعت اعيشها من تاني
نـــــــــدمـــــــان
لا مش ندمان بس محتاج مهله للنسيان
نصحيه لاي شاب غيري مر بتجربه اللى تحبك بجد بجد اوعي تنفضل لها
لو بتحب واحدة غيرة انت اصلا مش فى قلبها لما تشوف ازاي حب اللى بتحبك هتحبها
ليه ياحبيبتي مابينا دايما سفر دي العبد ذنب كبير لا يغتفر
وليه ياحبيبتي مابنا دايما بحور اعدي بحر الاقي غيرة اتحفر
ورا كل شباك الف عين مفتوحين وانا وانتى ماشيين ياغرامي الحزين
لو التصقنا نموت بضربه حجر لو افترقنا نموت متحسرين
محمد عمرو