بانر

المعاكسات بعد الثورة اكيد بردوا اتغيرت مع الثورة

معكاسات الثوره:

اموت أنا وأثور سنة

طب وشرف رئيس الوزراء.. إنتي مزة

ده إنتي تقولي للريس قوم و أنا أقعد مطرحك

نفسي ايدي و ايد ابوكي تبقي ايد واحدة

أكيد مامي دبابة عشان تجيب الصاروخ دة كله

يا انسه يا انسه انا مش بعاكس والله بس ممكن تدينى رقمك القومى؟

أموت في الانفلات الأمنى!

امووت في الشفافيه!

عاوزك في حوار وطني!

انا أبويا معتقل وأمي في التحرير والبيت فاضي يا جميل

الجميل من هنا ولا مرتزقه؟

تحرير ولا مصطفى محمود يا قطة

وده رد البنات كمان هما هما على طول جاهزين للرد على اى حاجه

-تصدق إنك شاب أجندة متختشيش ؟

- و الله أشتكيك للجان الشعبية

- و الظريف بقى حزن وطنى و لا نمل دولة ؟

- شاب ماسونى كنتاكى صحيح !!

- إيه العثل دا يا إخواتى دمك خفيف قذافى يلطش

- و الله لأقلع الكمامة اللى فى وشى و أخنقك بيها

- إبعد عنى أحسنلك أحسن معايا فى شنطتى رذاذ مسيل للدموع