بانر

كلمات أغنيه ازاى !! محمــد منيــر

ازاي ترضى لي حبيبتي
* اتمعشق اسمك وانتي
* عمالة تزيدي في حيرتي
* ومنتيش حاسة بطيبتي ازاي
* مش لاقي في عشقك دافع
* ولا صدقي في حبك شافع
* ازاي انا رافع راسك وانتي
* بتحني في راسي ازاي
* انا اقدم شارع فيك
* وامالك من الي باليكي
* انا طفل اتعلق بيكي
* في نص السكة و توهتيه
* انا لو عشقك متخير
* كان قلبي زمانه اتغير
* وحياتك لافضل أغير
* فيكي لحد ماترضي عليه ازاي

* ازاي ترضى لي حبيبتي
* اتمعشق اسمك وانتي
* عمالة تزيدي في حيرتي
* ومنتيش حاسة بطيبتي ازاي
* مش لاقي في عشقك دافع
* ولا صدقي في حبك شافع
* ازاي انا رافع راسك وانتي
* بتحني في راسي ازاي

* إزاى سيبانى بضعفى
* طب ليه مش واقفة فى صفي
* وأنا عشت حياتى بحالها
* عشان ملمحش فعينيك خوف
* وفى بحرك ولا فى برك
* أزاى أحميلك ظهرك
* وأنا ظهرى فى أخر الليل
* ديما بيبات مكشوف

* انا اقدم شارع فيك
* وامالك من الي باليكي
* انا طفل اتعلق بيكي
* في نص السكة و توهتيه
* انا لو عشقك متخير
* كان قلبي زمانه اتغير
* وحياتك لافضل أغير
* فيكي لحد ماترضي عليه ازاي

* ازاي ترضى لي حبيبتي
* اتمعشق اسمك وانتي
* عمالة تزيدي في حيرتي
* ومنتيش حاسة بطيبتي ازاي
* مش لاقي في عشقك دافع
* ولا صدقي في حبك شافع
* ازاي انا رافع راسك وانتي
* بتحني في راسي ازاي

غناء : محمد منير

كلمات نصر الدين ناجى