بانر

كلمات اغنية مكتوب عليا بهاء سلطان

مكتوب عليا مكتوووب عليااا
انك تفضل حبيبي
....
ولا عمري مره حقلك يا حبيبي
بقول لقلبي يعمل ناسيك
....
وانا كل عمريي يا حبيبي ليك
وانت حبيبي بعيد عني مش داري
....
مش داري بيا ومتهني وانا قلبي
مستغرب حضني عايز يرحلك ويسبني
....
انا كل يوم مبذوقش النووووم وانت ناسيني
بعدك يا غالي مليش غالييييييييي
....
ولا حاجه كانت تحلالي الليله بتعدي ليالي
ولا انت داري الي جرالي حراام عليك
...
يا شاغلني بيك
ارحم انيني
...
كان كل ذنبي حبيتك من البدايه
وضحييييت بقلبي وبديت وياك حكايه
....
حاولت انسىىى مقدرتش انسىىى
كتبت البدايه ونسيت النهايه
...


ك؟؟م دمعه تنزل وبداريي
واكتم غرامي المتداري
ال اه تطلع من قلب...ي
يسمعها كل الناااس جنبييي
ط؟؟؟؟؟؟ب وانت فين حبيبي في؟؟ن
تسمع انيني ...........
***
حبيب؟؟ي لي بتعذبنييي..؟!
غالبنييي وهواك غلبنيييي؟!...
رغم ان شوقييي ملوووش قادرر...
الشووووق حبيبي ملوووش قادرررررر...

..
انا ويلي وييييييل ونهااااااااري ليل من دمع عينييي..