بانر

كلمات اغنية اكدب عليك للفنانة وردة الجزائرية




أغنية
اكدب عليك

اكدب عليــــك

اكدب عــــــلـيك

اكـــدب علـــيــــك

اكدب عليك

اكـــــدب علـــيك

اكـــدب علـــيـــــــك

اكدب عليك

اكدب عليك لو قولـــت بحبكــك لســة

اكـــدب عليك

اكدب عليك لو قولـــت نسيتك همســة

اكــــدب عليك

اكدب علــــــيك

امـــال انا ايـــة

قولى انتـــة انــا ايــــة

اختارى لـــى بر وانـــا ارســـى علــية

انتــة حبيبى يعنــى لســة حبيـــبى

ولا حبيبى علشان كنت حبيـبى

قول ياحبيبى

قــول ياحبيبى

قـــول يا حبيــبى

قول ياحبيبى قول

قول

قول

قول ياحبيبى

حبيبى

أنــده عليـــك ♫

انده عليك بالحب

انده عليك بالحب تجيني

واشتاق إليك تخلو سنيني

وأخاف عليك أكثر من عيني

أخاف عليك أكثر من عيني

وأن أويت لثنين عايشين في هوانا

أحلى أحلى اثنين

وفي كل مكان يشوفنا يلاقونا احنا الاثنين

وغن يوم شافوني وحدية يقولوا علينا متخاصمين

وازاي ح نتخاصم يا حبيبي يا حبيبي يا حبيب

طيب لو أخاصمك يا حبيب ح كلم مين

بيتهيأ لي لو لفينا الدنيا وجيينا

عشنا وشفنا، وتمينا

مش ح نلاقي زي هوانا زي هوانا مش ح نلاقي آه آه

حب منور لينا ليالينا مش ح نلاقي

بيتهيأ لي أن أنا وأنت فعالم تاني

فعالم كل شموع وأغاني

وان زمانك هو زماني لما نادتني وحبك جاني



أحلى الأيام وعدوني من يوم ما قبلني هواك

والناس لو حتى لاموني ح أفضل على طول وياك

وده مي ندى ألي يشغلني مين بعد هواك يا شغلني

وأنت اللي جوه عني وأن اللي زي عنيا

ريداك ناسية الدنيا وفكراك

ريداك ريداك